Bloggarkiv

måndag 20 januari 2014

Nu är dom två....




Den andra väskan av Leksands Hemslöjds packtejp är klar.


Efter att jag tejpat packtejpen på lite grövre plast.


Så nålade jag och sydde remsor.


I olika bredder.


När botten var lagd.


Så flätade jag upp till önskad höjd och flätade innåt i väskan.


Sen sydde jag på band på remmarna.


Och sydde kanten runt om.
Därefter så klädde jag en bottenplatta med rutigt tyg.


Och där står den klar.


Stadig och grann.


Kanske en ny favorit.


Av rullen är det inte mycket kvar
efter två gjorda väskor.


Svart och vit är ju klassiska färger.
En till fest och en till vardags.


Vill du göra en väska så klicka på länken:




Min hemsida:


Kontakt information hittar du längst upp på sidan 
under fliken kontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen